Sider

mandag 7. mars 2011

Hvorfor ikke?

Ble nok ikke noe av bildene jeg snakket om her i helga. Ble en kjøretur istedet. Men skal prøve å få gjort det snart, men kanskje vente til det blir bedre vær?


Idag kjørte jeg Averøy med post. Føret var ikke det beste for å si det slik. Slaps og sørpe bestod mesteparten på lista. Men kom meg frem og tilbake igjen trygt og hel. Så ble det litt kjøring lokalt i Molde. Hadde litt god tid på slutten så fikk vasket lastebilen så den ble skinnende ren. Flott!


Så nå sitter jeg hjemme på hybelen å slapper av foran tv'n før jeg skal legge meg om ikke alt for lenge. Jobben kaller imorgen også vet dere.

Har forresten ommøblert hele hybel rommet. Ble kjempebra og virker mye større nå. Kom selvfølgelig på med ideen om å ta før og etter bilder når jeg var ferdig, så var vel egentlig litt for sent da. Men skal iallefall få tatt bilder av hybelen slik som den er nå, men blir ikke idag.


Men nå skal jeg se AFV. Så vi snakkes! :D

1 kommentar: