Sider

lørdag 26. mars 2011

Hurra !

Idag var jeg og Thomas en tur på Elnesvågen og kikket på leilighet. Vi har hatt lyst til å flytte sammen, for vi bor nesten så å si sammen nå også, bortsett fra at hybelen her ikke er egnet for 2. Den leiligheten var nydelig. Da mener jeg nydelig, slik som jeg alltid har drømt om. Perfekt størrelse og flott standard på. Vi hadde kjempelyst på, men han som skulle leie oss kunne ikke gi oss ett klart svar enda. Var flere som skulle komme å se på. Men han skulle ringe oss senere på kvelden eller imorgen. Vi ville jo ha den med en gang, men måtte nøye oss med å dra undrende hjem å vente i spenning på ett ja eller nei.

Vi fikk aldri noen tlf og klokka ble mer og mer. Vi tenkte at siden han ikke hadde ringt var løpet kjørt og noen andre hadde vært heldig å fått leiligheten. Men hva skjer når vi har gitt opp alt håp?












Jo han ringer. Han sier at vi får den! OMG!! Vi er kjempeglad nå!

Blir vel bilder etter hvert av leiligheten når vi får signert kontrakt og begynt å flyttet sakene våre inn. Vi har til og med egen garasje!! Hihi.

Eneste som jeg personlig syns er litt trist er at jeg må gi slipp på hybelen min. Er jo hjemme mitt og det har det vært ei stund så blir jo tungt å reise fra den. Men håper jeg kommer over den etter hvert. Kommer til å savne huseierne som har vært verdens beste og tatt vare på meg. Så hvis noen trenger en billig hybel her i Molde er det bare og rope ut :)

2 kommentarer:

  1. Grattis med ny leilighet honey!!! Det var kjempe gøy at dere fikk det du ønsket!! Gleder meg å se bildene...Ikke tenk på det tristhet med å gå fra din gamle hjem tenk på alle de nye minner du skal skap i ditt ny hjem!! Er veldig glad for deg!!
    Klem fra Tante :-)

    SvarSlett
  2. Gratulere så masse Anna :D
    så koselig at dere skal flytte sammen da! å så bra at du har det så bra :D hihi, så deg da jeg kjørte av ferga på fredag forestn, satt i postbilen å sang du da å skulle kjøre på ferga ;) hehe :D mista nr ditt sjø :p Koselig å se at du har det så bra :D er innom ofte men ikke så flink å kommnetere.. men følger med da :)

    SvarSlett