Sider

torsdag 3. mars 2011

Dagen igår/idag

Da har jeg nettopp stått opp å tatt meg en herlig dusj. Nå sitter jeg å spiser frokost å drikker varm sjokolade.


Igår ble det som sagt vasket bil. Godt å få den ren og pen igjen.


Rett etter bildet der ble tatt dro jeg hjem å parkerte bilen. Akkurat idet jeg gikk ut begynte det selvfølgelig å regne. Typisk...

Var på arbeid inatt. Gikk ganske bra, var ikke alt for mye stress så ble en god vakt. Da jeg var ferdig på jobb ble jeg med en av arbeidskolleger på kjøretur til Kr.sund. Fikk kjørt litt vogntog som var gøy siden det er lenge siden sist, selv om det var glatt da...

Noen bilder fra jobb inatt:



Søte kollega Tor fra Ålesund jeg tok bilde av. Vi står her å venter på flyet som skal komme med post.

Idag skal jeg bare slappe av og kose meg før jobb. Håper Thomas kommer hit etter hvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar