Sider

søndag 15. mai 2011

Syoss Hårfarge

Hårfargen min er egentlig bob bob. Den er blond (som vanlig) og noen lyse brune striper her og der. Jeg har alltid vært litt slik. Blond. Er den hårfargen jeg er født med å den jeg føler er tryggest. Men ja, jeg har ofte tenkt på å prøvd å farge det litt mørkere blondt eller lys brunt. Men vet ikke helt om det passer meg. Jeg farget det brunt for en god stund tilbake, men ble usikker på om det passet så bleiket det tilbake igjen. Her har dere iallefall bilder av meg med blondt og ett med brunt.



Hva syns du var best?

Jeg fikk vite om at på hjemmesiden til SYOSS kan du gjennom noen enkle steg få anbefalt hva slags farge du bør ha. Jeg fikk 3 stk å velge mellom, men jeg likte best 2 av dem. Det var 8-6 LIGHT BLOND og 5-28 CHESTNUT BROWN. Men vet liksom ikke helt hvem jeg skal velge. Men vært litt kult og gått for den brune. Så jeg kunne tenkt meg 5-28 CHESTNUT BROWN.

Så hva synes dere folkens? Jeg har iallefall lyst å prøve noe nytt.

2 kommentarer:

  1. Prøv! Take a chance og kanskje du blir fornøyd :D husk også at dette er bare håret, så om du blir ufornøyd kan du skifte tilbake senere ;)

    SvarSlett
  2. Ja, var det samme jeg også tenkte :P Er ikke værre enn det :P

    SvarSlett