Sider

mandag 16. mai 2011

Oh boy

Da har jeg endelig kommet hjem fra jobb. Hatt kort vakt idag hvor jeg har kjørt til Åndalsnes med post og tilbake til terminalen igjen. Så nå skal jeg innta litt mat før jeg skal tilbake til byen igjen. Der skal jeg vel se på noen butikker om jeg finner noe fint mens jeg venter på at Silje skal bli ferdig på jobb.

For når hun er ferdig skal jeg hente henne. Vi skal på Vita. Fordi jeg skal nemlig farge håret. Hvilken farge det blir vet jeg nok ikke enda, det får vi se når den tid kommer. Dere skal iallefall få se resultatet. Selv håper jeg jo selvfølgelig at det blir bra, men man vet jo aldri.


2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder Anna!! Du er flink som fotograf! Glede meg å se hvilken farge du valgt, du er sikkert fin uansett farge du velger! Håper du får en flott 17.mai vennen....er det noe sommer tur planer til Hedmark i år kanskje?? Hjertelig velkommen alltid <3 Go´klem fra meg

    SvarSlett
  2. Ja, bildene synes jeg også er flotte. Er vel takket være det nye kameræt :) Skal prøve å få tatt ett fint bilde av håret så skal jeg vise dere. Håper dere også har en fott 17. Mai. Kan se om jeg klarer å ta en tur da :) men thomas må da i tilfellet være med da :P

    SvarSlett