Sider

søndag 15. mai 2011

Pakker er alltid like artig

Har fått en del gaver i bursdag. Alt fra penger, gavekort, Ipad, Alkohyler osv. Men en litt artig gave jeg fikk var fra best buddy Tor Gunnar. Vi er arbeidskolleger på Posten og utrolig gode venner. Han har da klart å skaffet meg denne.




Dette er da altså en samlebil. Posten har slike egne biler. De er utrolig stilige og svært sjelden noe som gjør det utrolig artig å ha. Den er samlerbil nr.3 fra Posten Norge. Der er en Scania P 270. Er 1000 stk av denne bilen og jeg har nr 0886. UTROLIG KULT OG SPESIELT SYNES NÅ JEG!

Til bursdagsgave fra meg selv kjøpte jeg meg litt klær, xbox kinect og 2 stk monster. De lages av ei søt ei som heter Silje og her er bloggen hennes. Hun lager mmonsterEpla. Jeg kjøpte meg en monster nøkkelring og et monster smykke. De er driiiitsøte! Elsker dem allerede. Så anbefaler dere å kjøpe disse søte monstrene hvis dere liker dem.



2 kommentarer: