Sider

onsdag 11. mai 2011

Om meg

Da har jeg endelig orket og skrive litt på siden oppe på linjen hvor det står Om Meg. Så da er det bare å trykke å lese hvis dere lurer på noe ang meg noe dere garantert ikke gjør.

Men som sagt så har jeg prøvd å blogget noen innlegg de siste dagene, noe som ikke gikk helt slik som det skulle. Derfor ble jeg lei og orket ikke å skrive det samme (egentlig ganske lange) blogginnlegget for tredje gang på samme dag. Så derfor tenkte jeg at jeg kanskje skulle prøve nå siden jeg sitter på datamaskinen min igjen.


I det siste har jeg jobbet en del. Derfor har jeg ikke hatt tid eller rett og slett ikke orket å blogge den siste tiden. Men skal prøve å gjøre opp igjen for meg nå.

Det har ikke skjedd så ekstremt mye den siste tiden. Fått opplæring på noen noe ruter på Posten de siste ukene som jeg ikke har kjørt før, så det er utrolig gøy og spennende med ny kjøring. Har også fått fikset litt på Hondaen sånn at den er i litt bra form. Pga den teite, grusomme vinteren og den derre helvettes saltingen på veiene har bilen fått sine problemer. Rettere sagt har jeg blitt nødt til å skifte 3 stk kalyptere pga rust... Har fått fikset 2 av dem, skal vel snart få fikset den siste også noe som skal bli godt å få unna.


Jeg har også snart bursdag. Fredag den 13 i år. Da blir jeg 20. Virker litt skummelt da siden jeg endelig blir gammel nok til å kjøpe skikkelig sprit på polet selv og kommer meg inn på utesteder å det skal være på en fredag 13, som er kjent som en ulykkesdag for de fleste. Så skulle vel egentlig tatt det som et hint. Men skal ikke drikke på fredag da heldigvis, for vi skal ha party på lørdag i stedet. Da blir det både bursdags- og innflyttingfest her, så håper det blir en skikkelig kveld med godt lag. Er iallefall en del vi har invitert så håper de fleste kommer å at det blir liv.
I anledning bursdag har jeg fått bursdagsgave med Thomas. Det ble som sikkert noen har skjønt en IPAD!! Er ikke jeg heldig da? Tusen takk pusen min!



1 kommentar: