Sider

fredag 4. januar 2013

Lastebilvideo

Jeg må innrømme at det er sykt godt å komme tilbake på jobb igjen etter 4 mnd sykdom. Viser bare hvor godt jeg egentlig trives på jobb. Så viser bare at jeg har valgt rett yrke. 

Lovte dere på onsdag at jeg skulle legge ut video fra kjøreturen min tatt opp av mitt bil kamera. Slik ble det da ikke. Ble opptatt hele onsdag og da jeg først kom meg hjem ble det rett i sengs hvor jeg sluknet umiddelbart. Så skal nå se hva jeg får til.

Filmen er fra onsdag hvor jeg kjørte til Aure og Kyrksæterøra. Var utrolig glatt føre ettersom det var blank is og regn på veien. Begynte å skli ett par ganger, men gikk heldigvis bra alle gangene. Må være ærlig å fortelle dere at det var uvant å kjøre lastebil igjen, pluss litt ekkelt å begynne rett på litt sånn vanskelig føre. Men ellers var det en kjempekoselig tur. Godt å komme seg på veien igjen :) 

Her er iallefall noen bilder fra turen :)





Her skal vi da se om vi får til videoen :)






Masse klemmer :)

1 kommentar:

  1. Du er en stødig sjåfør ser jeg :-) Stille og rolig ute på veiene. Ikke mange biler i møte. Flott video. Hilsen Per T.

    SvarSlett