Sider

torsdag 29. september 2011

September måned

  • Månedens høydepunkter: Bestått fagprøven meget godt, fast ansettelse i Posten, Sverigetur med Roy, kjøpt meg nytt zoom objektiv og fått koselig besøk.
  • Månedens nedtur: Sprekke i radiatoren på bilen.
  • Månedens morsomste: Gaming av Little Big Planet sammens med Tor Gunnar
  • Den snilleste personene: Tor Gunnar, Marita, Mamma og tante Berit
  • Kuleste sangen: Maroon 5 ft. Christina Aguilera - Moves like Jagger
  • Beste TV-programmene: Blue Mountain State, South Park, Cops, Wipeout og AFV
  • Beste filmen: Har ikke sett film denne mnd
  • Nydeligste maten: Taco
  • Jeg fortjener en pokal for: Latskap
  • Månedens kommentar: Anders har 2 spissa, e har to balla xD
  • Beste dagen: Da jeg bestod fagprøven :D
  • Annet: Stort sett en herlig måned :)

Har desverre ikke mange bilder fra denne mnd, men skal begynne å bli flinkere til og ha med meg kameraet flere steder og bruke det mer flittig :)


1 kommentar:

  1. Så bra du hadde en fin måned!
    sv; Artig å høre at du leser bloggen ofte! Når jeg snakket om dårlig kommentering, siktet jeg mest til de som maser at jeg må oppdatere bloggen hele tiden :-)
    Haha, det er jo nesten som en reke :-D

    SvarSlett