Sider

fredag 13. mai 2011

Birthday! Me?

Da skal jeg prøve enda en gang og blogge via IPad'n. Jeg er utrolig sta når det kommer til å få til ting. Jeg skal klare det. Hvis ikke blir jeg sinna. Så vi får håpe på det beste.

Idag tidlig ble jeg vekket 07:20 av at tlf ringte. Det var faktisk 1fm som ringte meg for å gratulere meg med dagen. Tor Gunnar (my best buddie for de som ikke veit det) hadde meldt meg på. Så idag får jeg kake fra Coop Mega. Fancy!

Nå sitter jeg og pus på ferga fra Molde til Vestnes. Vi skal nemlig en tur til Ålesund hvis jeg skal shoppe litt hvis jeg finner noe jeg liker der :)

Vi skal også en tur til Tor Gunnar og Marita når vi kommer hjem fra Ålesund. Der blir det pizza og andre godsaker. Nam nam!


- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Va kjempe koseli at du og Thomas kom hit på pizza og kake :) utroli morsom dag, og satsa på flere sånne morsomme daga ilag me dokker :)

    SvarSlett
  2. Ja, det må vi da selvfølgelig ha :)

    SvarSlett