Sider

torsdag 19. mai 2011

Life is good

Sitter nå å ser på tv mens jeg spiser litt sjokolade. Skal vel begynne å ordne eg til jobb snart. Skal begynne 14:15 på jobb. Så er da en liten stund til enda.

I forrige innlegget så dere sikkert at jeg hadde bestilt en del ting på nett som jeg venter på at skal komme i postkassen min. Blant de tingene så dere sikkert en adapter ting til IPad. Den gjør det at jeg kan koble til USB på IPad'n og viktigste av alt SD kort. Dette fordi det er da enklere og overføre bilder over fra kamera til IPad'n så jeg kan legge ut bilder på bloggen via ipad'n. For blir litt kjedelige innlegg hvis det ikke blir noen bilder.

Så vi får satse på at den kommer så fort som mulig.


- Posted using BlogPress from my iPad

3 kommentarer:

  1. Går det ikke Ann å legge bilder på blogg via iPad uten det? Jeg har bilder på iPad, men får ikke opp noe verktøy linje på blogg.no for å få lagt ut bilder. Er det noe spede app jeg trenger eller jeg ha sånn adapter og sd kort for å dele de bildene jeg allerede har på iPaden.

    SvarSlett
  2. Jeg bruker blogger.com altså blogspot. De har en app som er kompatibel med blogger.no som lar deg blogge gjennom appen, den appen heter bloggpress på appstore, men tror ikke de støtter blogg.no desverre siden det er norskt mens blogger.com er utenlandsk. Men du kan jo alltids prøve. Nei, den adapteren kjøpte jeg kun fordi den gjør det enklere å overføre bilder fra minnekort direkte til ipaden i stedet for å måtte bruke iTunes med dataen.

    SvarSlett
  3. Ok. Tusen takk for raskt svar. Da skal jeg se hva jeg får til :)

    SvarSlett