Sider

lørdag 26. mars 2011

Anbefaling

Jeg har sett reklamen av Loreal Paris Perfect Clean på tv og tenkt at det der er noe tull. For ei stund tilbake var jeg innom Roseby, nærmere sagt H&M. Der så jeg at de hadde slike å tenkte kanskje jeg skulle teste det ut da for å se om det var noe særlig.


Jeg kjøpte den rosa som renser og mykner opp tørr og sensitiv hud. Applikaturen som følger med var utrolig myk og deilig. Føltes helt herlig på huden. Kremen var mild mot huden, men hadde ikke noe særlig lukt på den. Etter påføring skal man deretter vaske ansiktet og tørke fjeset forsiktig. Da jeg strøk meg på kinnet. Wow! Utrolig glatt og god huden ble. Ble utrolig positivt overrasket. Har brukt den helt siden å jeg vil absolutt si meg fornøyd. Anbefales på det beste! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar