Sider

mandag 14. mars 2011

Fy!

Nå er det fy fy på Anna Banana her. Jeg glemte av å blogge i helgen! OMG!! "Alle" dere som leser bloggen er vel kjempeskuffet. Høhø. Anyways...

Har jobbet intenst de siste dagene og helga gikk bort til å slappe av. Dere kan få de siste dagene mine i bilder, for blir lang tekst hvis jeg skal oppsummere alle de dagene.

Forrige onsdag 09.03


Var kjempefint vær å sola skinte.


Hadde god mat å nyte på ferga.


Hørte på go musikk på radioen.


Kjørte liten Mercedez Atego den dagen.


Plutselig ble det ikke like fint vær igjen..

Tordag 10.03


Kjørte den dagen Volvo (husker ikke annet en FH)



Fredag 11.03


Tok lite bilder, men kjørte liten Mercedez Atego. Føret den dagen var ikke særlig kos.

Lørdag 12.03


Var som sagt på Roseby hvor jeg kjøpte ansiktsmaske, hvit eyeliner, ny maskara og en concealer.


Resten av dagen ble vi hos Thomas hvor COD, Mad Croc og smågodt gjaldt. Nam nam.

Søndag 13.03


Jeg og Thomas dro en tur til mammaen min på Averøya.


Ble stopp på Atlanterhavsveien for å nyte utsikten.


Søte min.


Ehh, hmm... Trenger jeg si noe?



Outfit den dagen


Ut mot havet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar