Sider

tirsdag 22. mars 2011

Flaks?

Her om dagen var jeg litt snik å tjuvlånte Lefdal reklamebladet fra postkassen til huseieren. Der ser jeg på forsiden at de selger Canon EOS 1000D utrolig billig. Tenkte jeg skulle stikke ned å se om de kanskje hadde slike igjen, noe jeg tvilte på siden de ble solgt så utrolig billig. Men gjett da?

Da jeg kom dit hadde de 1 igjen på lager. Da hun sa det ropte jeg "JEG SKAL HA DEN!!" før hun i det hele rakk å fullføre setningen. Hun skvatt nesten til da hun så hvor ivrig jeg var. Så nå har jeg fått meg speilreflekskamera!! :D Ønsket meg speilreflekskamera i mange år nå, men alltid blitt prioritert bort av andre viktige regninger eller bildeler -_-


Så nå fremover blir det bedre bilder på bloggen. Ja, flere bilder på bloggen også. Hurra!! :D

Jeg er iallefall kjempefornøyd med det hittil. Har ikke fått testet det skikkelig ut, men blir vel etter hvert. Noen bilder jeg har tatt iallefall.





Er kanskje ikke de beste bildene, men de fleste bildene jeg har tatt ligger på den andre maskinen min som sliter med å få inn nettverket så klart.. Stupid wifi som ikke funker å teite murvegg som ødelegger signalstyrken ned til hybelen min :(

Men hva syns dere?

Skal som sagt legge ut flere av de bedre bildene jeg har tatt med kameraet når jeg får nettverket til å fungere.. Noe vi håper skjer snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar