Sider

lørdag 5. mars 2011

Helg

God helg alle sammen! :D

Endelig helg og tid for å slappe av. Jeg fikk tidligere helg en planlagt for slapp å jobbe fredag natt til lørdag, så hadde fri i hele går.Herlig! Så gårsdagen ble brukt til kos med kjæresten, en kjøretur å avslappning.

Idag har jeg og pus slappet av å spist en bedre frokost. Så nå er vi hjemme hos han å spiller COD. Jeg rett og slett elsker helg! Blir vel middag om ikke alt for lenge kan jeg tenke meg. Biffsnadder står på kveldens meny noe jeg er glad for. Gleder meg allerede.

Senere skal vi vel slappe mer av å kanskje jeg får dratt med søte min ut å få tatt noen bilder av meg så jeg kankje får laget meg en litt bedre og mer personlig header. Men spørs om søte orker og om det blir noen bra bilder.

Hva gjør dere i helgen da?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar