Sider

mandag 27. juni 2011

Update

Dette innlegget ble skrevet 26 juni, men pga ingen tilgang på nett blir det lagt ut nå.

Da sitter jeg med med ryggen bar for å desperat prøve å fange litt sol på den utrolige bleke kroppen min mens jeg enda kan. Jeg og Thomas er nå kommet til Sverige, nærmere sagt Tandsjø. Vi dro ifra pappa igår og er nå på vei til Ullared hvor vi skal ta en titt. Så vi er vel kommet godt på vei nedover. Vi har leid hytte for natten på en liten campingplass her ved sjøen. Så herlig med sol her. Elsker det!





Vi har også vært innom ica butikk idag. Gud så mye mer utvalg de har i Sverige i forhold til Norge. Er helt vanvittig. Skulle vært like bra utvalg av varer i Norge også synes jeg. Så blir vel en del innkjøp mens vi er på den svenske siden. Fant også Lee Stafford produkter på den butikken til utrolig billige priser. Så endte opp med at jeg kjøpte meg 2 bokser med tørr shampoo. Tenkte det kunne komme godt med på biltur når man ofte får en tendens til å føle seg litt skitten. Prøvde den litt i sted å må si jeg er imponert. Den fungerer kjempegodt!

Så vi skal vel legge oss straks slik at vi står opp tidlig for å kjøre, slik at vi forhåpentligvis kommer fram til ullared imorgen ettermiddag/kveld. Men vi tar ting som det kommer å kjører så mye som vi føler for.

En siste ting før jeg slutter av innlegget :

JEG ELSKER SOL !!!!!!!!



Og Thomas da <3 - Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar