Sider

søndag 19. juni 2011

Roadtrip to Bolga


(skrevet tidligere idag)


Da sitter jeg å min lillesøster på fergen til Bolga. Det har vært en lang og slitsom tur, men endelig er vi her. Kjørte fra Eide igår kl. 11:00. Ble noen stopp her og der. Så ble en 15 timers lang kjøretur nordover. Ikke så utrolig mye som skjedde på turen som er vits å fortelle dere. Men var fint vær heldigvis. Da vi kom fram til Ørnes inatt i 2 tiden var det på tide å legge seg litt. Men det var ikke akkurat det letteste. Sove i bil er ikke særlig cumfy. Ikke hjalp det heller at det var så lyst ute og at det var fest ved hotellet rett attmed fergekaia hvor vi skulle prøve å sove. Så har ikke mange timene på øynene, men overlever vel nok.

Når vi kommer fram blir det vel å få se huset hvor pappa bor ( har ikke besøkt han siden han kjøpte hus oppi Bolga). Så blir det sikkert en tur ned til besta ( altså min bestemor). Så det skal bli koselig. Men håper også på å få vasket bilen, for den ser rett og slett ikke ut :(







Men kan heller fortelle dere litt om hvordan det er i bolga når jeg har fått kommet meg dit og vært der ei stund. Kanskje får slengt inn ett innlegg ikveld. Stay tuned....

- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Hey darling, jeg har gitt deg en award på bloggen min! http://thebearanecessities.blogspot.com/2011/06/sunshine-award.html

    SvarSlett