Sider

søndag 5. juni 2011

Hva jeg fikk tak i på torsdagen

Beklager for at jeg ikke fortalte dere på torsdagen hva jeg skulle få tak i. Men nå skal dere få vite det. De fleste av dere som er venn med meg på Facebook vet allerede hva det er, men for dere andre skal dere få se det her.







Jeg har kjøpt meg ny bil! Fin ja?

Så nå skal jeg og kjæresten en tur til Åndalsnes hvor vi skal besøke mamma og John som er der på campingen i helga. De var nemlig veldig ivrig etter å få se bilen i virkeligheten og ikke bare på bildene jeg har vist dem. Så blir spennende å se hva de synes om den da. Håper de liker den like godt som jeg gjør. Så lenge ikke verdens største uhell skulle skje; at bilen plutselig skal bestemme seg for og ikke fungere lenger slik at vi ikke engang kommer oss til Åndalsnes. Men vi får krysse fingrene å håpe på det beste.


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar