Sider

søndag 5. juni 2011

Upgrades on the car

Nå sitter jeg her foran pc'n og glaner på alle slags nettsider. Spesielt sider som har deler/styling til Opel. Thomas (dovendyret mitt) ligger fortsatt å sover og pusekattene ligger i kurven sin og slapper av. Så da har jeg vel ikke så mye annet å ta meg til.

Har sett for meg en del ting jeg har lyst til å gjøre med Opel'n. Tenkte jeg skulle dele noen av ideene med dere. Noen vil kanskje like det jeg har lyst til å gjøre, andre ikke. Men dere får uansett se da ihvertfall.

Nå ser den jo helt original ut. Jeg vil at den skal skille seg litt ut. Men den skal ikke se ut som en forbanna handlevogn eller plastic fantastic . Men skal se litt tøff ut, men ikke for mye jalla. So here we go.

Lyktene syns jeg er litt kjedelige. Derfor tenkte jeg å kjøpe noen nye. Men er ikke særlig utvalg til typer lykter. Så de jeg likte best var disse:

De ser kanskje litt merkelig ut, men når de havner på bilen syns jeg de ser nice ut.


Nå må dere da se kun på lyktene. Ikke resten av bilen. Pluss at den bilen der har panserforlenger som gir den ett sint uttrykk. Jeg digger det. Så for at min skal se sint ut har jeg lyst å kjøpe meg øyenlokk. Har plukket ut disse (som selvfølgelig skal lakkeres i riktig farge) som jeg likte.




Så skal jeg selvfølgelig skaffe meg felger på den. Skal kanskje prøve på noen felger imorgen som en kollega skal selge. Så får se om de passer. Har dessverre ingen bilder av de, men hvis jeg kjøper dem skal jeg selvfølgelig vise dere hvordan de ser ut. Men i og med at det blir felger, må den også ha senkesett. Så skal vel senke den 40mm tror jeg. Da blir den fin.

Anlegg har jeg allerede fikset i bilen. Ny spiller, subkasse og forsterker. Alle ledninger trukket i listene så ingen ledninger ligger å slenger takket være Erlend, Alexander og Frank. Skal vel også skaffe nye høyttalere bak og foran i dørene. Så blir vel bra med lyd.

Så har vi en del småplukk til som jeg ikke skal kjede dere med. For eks. sideblinkere, emblemfri grill og baklykter.

Hva syns dere da?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar