Sider

torsdag 16. juni 2011

Roadtrip

Sitter da her foran pc'n igjen. Er hjemme alene sammens med kattepusene. Thomas er på rep så har huset for meg selv for noen dager.

Jeg har 1 lite problem. Jeg skal pakke til helgen, men jeg vet bare ikke hva jeg bør ha med meg. På fredagen når jeg er ferdig på jobb har jeg nemlig sommerferie (JIPPII!!!). Så på lørdagen skal jeg og min kjære lillesøster kjøre nordover hvor vi skal besøke pappa. Men jeg aner ikke hva jeg skal pakke og ikke. Kommer sikkert til å glemme noe som vanlig. Det gjør jeg alltid hver gang jeg skal pakke. Jeg har pakker klær og undertøy, sminke og hårsaker, elektronikk og ladere til diverse. Skal også legge inn ny musikk på usb'n så vi har nok musikk på turen. Men har sikkert glemt noe.



Har dere tips til hva man bør pakke med seg til ferietur?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar