Sider

mandag 13. juni 2011

Lee Stafford

Tenkte jeg skulle skrive min mening ang 2 produkter jeg har testet/holder på å tester til dere her på bloggen.







Den dagen jeg skulle få håret mitt farget dro jeg og Silje på Vita for å finne en hårfarge som vi skulle ha. Der kjøpte hun seg også hårfarge og noen andre produkter. Hun fortalte meg litt om produktene og hva hun syntes om dem. Så da tenkte jeg at jeg like godt kunne prøve også. Så da kjøpte jeg meg shampoo og balsam. Produktene er fra en serie som heter Lee Stafford som du kan finne på: www.leestafford.com/uk/products.

De produktene ser ca slik ut:















Jeg valgte den serien som heter poker straight. Altså du skal få glattere hår hvis du har bløffer hår. De er utrolig søte utseendemessig, lukter herlig og er dryg i bruk. Du trenger ikke like mye til håret som med vanlig shampoo du kjøper på dagligvarebutikken. Jeg synes de fungerer kjempeflott og gjør håret mitt glatt og herlig etter dusjen. Lett å gre håret når det er vått og får en fin glatt finish når det tørker. Eneste minuset er vel at flaksene er litt små, men som sagt ikke veldig stor forskjell når de som sagt er dryg i bruk. Flaskene kostet vel mellom 65-70 pr stk, noe jeg syns ikke er så ille. Så alt i alt er jeg ganske fornøyd med disse produktene og kommer til å kjøpe flere av produktene de har for å se om de er like bra. Så produktene til Lee Stafford vil jeg anbefale på det varmeste.








(dette er ikke ett reklamebasert innlegg. jeg deler bare mine synspunkter privat uten betaling for det)


- Anna M. Hansen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar