Sider

søndag 3. juli 2011

Yo

Lenge siden sist gitt! Har da endelig kommet hjem fra ferietur. For dere som ikke har fått det med dere har jeg vært en uke oppe i nord norge, nærmere sagt Bolga som er en bitteliten øy utenfor Ørnes.





Der var jeg hos pappa på besøk. Dro også på besøk til min kjære besta og tantene mine som var der på besøk. Ble gjort en del koselige ting da vi var der som tur til en plass på øya kalt Klippfiskbergan hvor det finnes en svær sten du kan rugge på, solt oss og jeg og pappa vasket perlene våre. Kort oppsummert en koselig tur.











Etter vi hadde vært der en uke dro jeg og Thomas over til Sverige. Der dro vi helt sør ned til Ullared. Vi handlet ganske mye av feriepengene bort der på alt mulig. Det var jo så sinnssykt billig der! I tillegg har vi nå fått en skuffe på kjøkkenet som vi kaller godteskuffen. Den er stappfull! Herlig med andre ord.


Vi var også heldig med været i Sverige. Der var det 27 grader nesten hele dagene. Så jeg har faktisk fått litt farge og skille. Hurra! Vi dro også til Strømstad hvor vi bodde i 2 dager på Strømstas Spa Hotell. Der var det bare avslapping og kos i sola. Jeg fikk også en spa time hvor jeg fikk massasje. Gud så godt det var! Så denne sommeren har vært super.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar