Sider

torsdag 14. juli 2011

Hvorfor ?

Hvorfor er det alltid jeg som må innse mine feil?

Hvorfor kan dere aldri innse deres feil i stedet for å fokusere på mine feil?

Jeg vet innmari godt at jeg ikke er perfekt, langt ifra.

Men det er da FAEN meg ikke dere heller!!

Jeg er fullt klar over mine feil.

Jeg blir påminnet om de hver eneste dag.

Jeg har hele tiden dårlig samvittighet for mine feil.

Jeg er ofte lei meg pga av feilene mine.


Dere skal alltid fortelle meg hva som er feil med meg.

Men dere er feilfri i deres øyne.

Jeg ser deres feil, men lar vær å si det til dere for jeg har ikke lyst til å ødelegge humøret deres eller dra dere ned i møkka.

Så la vær å minn meg på mine. Jeg er FULLSTENDIG klar over dem...


Jeg vet dette innlegget kanskje irriterer, fornærmer, provoserer, gleder, underholder noen av dere. Dere som misliker meg og som absolutt ikke vil meg noe godt, men som likevel av en merkelig grunn absolutt skal lese bloggen min, gleder dere vel ved synet. Men dette er bare en tanke jeg måtte få ut.

Ellers har jeg det bare bra :)

5 kommentarer:

  1. tnåh, vennen daa!

    Jeg er ivertfall glad i deg for den du er, og liker deg kjempe godt for den du er. Har aldri sett noe negativt med deg og det tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre heller.

    Du er ei utrolig herlig jente som setter smil på mange, og gleder mange hjerter. Du gleder iallefall mitt hjerte <3

    SvarSlett
  2. Kjære Anna, du er en helt fantastisk person! Ikke la usle små krek bry deg, du er en helt utrolig person, og de fortjener ikke oppmerksomheta di. Vær stolt av den du er, for det har du all rett til å være! Føler meg heldig som har deg i slekta for er sånn ei herlig solstråle! <3

    SvarSlett
  3. Enig med Sarah snuppa- ikke bry deg eller bortkast tid på slik folk- verden er heldigvis mye større og slik mennesker trenger du IKKE å måte ha noe ting med å gjøre!!! Du er heldig å kunne se din egne feiler- mange klare ikke (slik du har skrevet) men alle har feiler- det er det som gjør oss til mennesker...og livet blir til mens vi prøver og feiler....hele veien!!! Du er en super jenta som jeg er kjempe stolt å være tante til <3 glad i deg honey bunny :-))

    SvarSlett
  4. Aww, glad i dere begge 2 <3

    SvarSlett