Sider

søndag 3. juli 2011

Ommøblering

Igår var jeg og Thomas en tur i Molde for å se om vi kunne finne noen fine bilder vi kunne ha i leiligheten i tillegg til 3 stk vi hadde kjøpt på Ullared. Så ble en del titting på ulike steder og fant til slutt noen bilder vi ville ha.

Samtidig som vi var å kikket så vi også på barskap som vi har kunne tenkt oss å ha, men alle var litt for store i forhold til leiligheten. Men så kom vi på den geniale ideen om at vi kunne ommøblere å se om vi fikk litt bedre plass. Vi kjøpte ikke noe barskap, men derimot ble det innkjøp av ny skrivepult til meg, for den andre var litt for liten og en ny, litt mindre tv benk som ville passe på den veggen vi ville ha tv'n på. Så idag har vi drevet og løftet, flyttet og skrudd. Så nå har vi forandret litt på stua. Vi ble kjempefornøyd og synes at det ble bedre plass og ser mye bedre ut. Nå har jeg ikke før bilder, men dere skal da få se hvordan det ble :)





Hva syns dere? Ble det fint?

4 kommentarer:

  1. utrolig fint :- D må komme å besøke dere en dag, søta!

    kan du ikke legge ut bilder av hele leiligheta da ? :- D

    SvarSlett
  2. Bra du synes det da :) Ja, det må du ;)

    Har flere bilder av leiligheten på eldre innlegg :P

    SvarSlett
  3. Så fint det er hos dere!! Du som er dekorerings eksperten eller? ;)

    SvarSlett
  4. Takk! :D

    Er vel mest jeg, men Thomas skal være enig med meg da :)

    SvarSlett