Sider

søndag 17. april 2011

Jeg lover!

Jeg skal bli bedre til å blogge, det lover jeg. Men vil vente til jeg får den nye datamaskinen min. Har bestilt meg ny stasjonær pc som jeg skal bruke til blogging, bilderedigering osv. Men elkjøp hadde den ikke på lager så måtte bestille den, så sitter bare nå å venter på at den skal komme hit så jeg får startet bloggingen for fullt.

Idag har jeg og Thomas ryddet masse på leiligheten. Vi har endelig fått ordnet skikkelig på soverommet så det ser bra ut der. Eneste som mangler er vel gardinoppheng så man kan henge de opp på dagtid så det ser litt lysere og koselig ut. Skal som sagt ta bilder å legge ut så dere får se, men blir nok når ny pc'n ankommer. Dette fordi denne bærbare er litt for treig til å laste opp bilder osv. Så nå har vi kjøkkenet og stuen igjen og da er vel alle rommene ferdig ordnet å da er leiligheten komplett. Skal bli godt! :)

Dere får alle ha en fortsatt fin helg da!

1 kommentar:

  1. hint om at vi skal gå igang med oppvasken?:P

    SvarSlett