Sider

tirsdag 19. april 2011

Desperat?

Mayby baby. Men jeg klør i fingrene etter å få testet ut den nye stasjonære maskinen min. Fikk tlf i sted fra svigemor hvor hun sier de har ett tastatur og mus til overs som jeg kan få låne. Hurra! Så skal stikke innom dem før jeg skal på jobb, så får jeg testet maskinen når jeg kommer hjem fra jobb. Takk Randi :)

Idag skal jeg kjøre til Ålesund å levere og hente post. Så er det på flyplassen med all post som skal sendes ned til Oslo. Fin vakt og fin rute.


Jeg og Thomas gleder oss veldig til torsdag, men skal ikke røpe hvorfor. Dette fordi det ikke er 100 % sikkert at det blir noe av. Men vi krysser våre fingre for at det går og at det blir det vi håper det blir. Så vi er spente på hva som kommer til å skje på torsdag. Nei, vi skal ikke gifte oss eller til legen for å sjekke om jeg er gravid (til de som tror noe slikt). Men hvis det blir skal jeg fortelle dere hva. Kryss fingrene for meg da folkens! :)



2 kommentarer: