Sider

lørdag 23. april 2011

Gårsdagen

Igår var det nydelig vær. Endelig litt varmegrader! Herlig! Gleder meg noe sinnssykt til sommeren kommer. Håper det blir slikt vær framover.

Først dro vi ut til Bud hvor vi henta Marianne pusen min på campingen hvor hun er med foreldrene sine i påska. Så dro vi til Molde by hvor vi dro på Skippy's. Der ble det inntak av biff snadder. Etter det ble det en herlig softis ute på en benk. Glemte å ta bilder dessverre. Men kos var det uansett. Så kjørte vi Marianne tilbake til campingen. Savner henne allerede..


Etter vi slapp henne av dro vi rett ut til Gautvika på besøk til Tor Gunnar og Marita. Der fikk vi spist nydelig hjemmelaget pizza. Herlig! Så satt vi en del og spilte ps3. Motorstorm og bomberman det gikk i. Utrolig koselig kveld og utrolig godt selskap. Ser fram til å besøke de flere gang.


Så nå sitter jeg hjemme å ser på at Thomas og Tor Gunnar spiller Battlefield 2: Bad Company. Snart skal vel jeg og Thomas stikke til svigers hvor vi er invitert på middag. Gleder meg. Alltid god mat svigemor lager. Så det ser jeg fram til. Så blir det vel bare avslapping hjemme på leiligheten sammens med kattene. Er så godt med påske.

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar