Sider

lørdag 9. april 2011

Details

Jeg skammer meg over meg selv. Har ikke blogget på flere dager. Dårlig av meg. Dette fordi jeg har jobbet en del å vært for lat til å orke noe når jeg kommer hjem fra jobb.

Jeg og Thomas holder fortsatt på å ordner skikkelig til på leiligheten. Er vel kun badet og gangen som er fiks ferdig ordnet. Alle andre rommene mangler småting og noe møbler, men det blir ordnet etter hvert. De viktigste tingene er iallefall satt opp.

Jeg har tatt noen bilder da av noen detaljer diverse steder på leiligheten.









Syns dere det blir fint da? Idag skal vi kanskje få ordnet med kjøkkenbord og stoler så man kan spise på kjøkkenet. Tar sikkert bilder av de også.

4 kommentarer:

  1. så koslig! flinke dere er :- D

    SvarSlett
  2. Aww, takk :) Håper du kommer en tur innom :D

    SvarSlett
  3. Seriøst så fint!!:D Elsker lillaen du har på badet, lilla er yndlingsfargen min :D

    SvarSlett
  4. Bra du liker det :) Ja, lilla gjorde susen på badet :D

    SvarSlett