Sider

mandag 21. februar 2011

Sol!

Jeg rett og slett elsker sol og skyfri himmel ! Elsk! :)


Idag har jeg fått inn 3 nye familiemedlemmer :) Så nå er vi 5 i min familie, 6 med kjæresten da :) Kan ikke glemme han :¤

Jeg har enda ikke funnet på navn til de 3 nykomlingene. De er 3 søte slørhaler. Nå driver de å utforsker akvariumet å koser seg :) Noen som kanskje har noen tips om hva de skal hete? :P Kom gjerne med forslag :)


Er de ikke søte? Følger etter hverandre uansett hvor de skal så var vanskelig å få bilder av de med litt mellomrom mellom dem, men fikk det til slutt til. Kom med navnetips no da ;)

Jeg har også ett familiemedlem til. Det er en kampfisk. For de som har lest bloggen tidligere husker kanskje at jeg blogget om en kampfisk ved navn Bubbly. En rød liten surpomp som jeg var utrolig glad i. Han er desverre død. Døde av alderdom. Så det ble litt ensomt uten han. Derfor bestemte jeg meg for å kjøpe en ny en. Men han er lite morsom. Han rører seg aldri, ser aldri på meg å er rar. Kaller han bare Doffen (takk Stian for navn!). Så han står nå på badet for seg selv, for han kan ikke være sammens med de andre fiskene, for da napper han av dem halene :O Så han får være sur den han er alene :P Han trives uansett for seg selv, så er vel likegreit :)


Fikk ingen bra bilder av han, for han likte ikke blitzen å snudde seg hver gang. Så der ser dere han :P Blir koselig for besøkende å bli beglodd av Doffen mens de sitter på toalettet. Høhø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar