Sider

lørdag 5. februar 2011

Hvorfor er det så vanskelig?

Kan ikke folk bare bestemme seg?

Visse folk er slik at de sitter der å sier en ting om noe eller noen. De er fast bestemt på at slik er det å kommer det alltid til å være. Så går det en stund. Så finner du ut at den som satt å fortalte deg alt om noe eller noen har endret mening totalt.. Greit nok at man kan endre mening, men er litt irriterende når det skjer veldig ofte. Særlig hvis det er negativt rettet først. Kan dere ikke bestemme dere?


I helga nyter jeg tiden sammen med kjæresten min Vi har blant annet kjørt oss en kjøretur i ruskværet. Er så deilig å sitte i en god varm bil mens det er styggvær ute Vi var også hjemme hos familien hans å spiste biff. Nam nam! :)


Nå sitter vi hjemme hos meg å slapper av med tv-spill. Herlig :)


Se så flink kjæresten min er med tegnebrett da! :D Søte min ;¤

Hva har dere gjort i helga da?

- Anna M. Hansen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar