Sider

mandag 28. februar 2011

Arbeid pågår

Da er jeg ferdig på jobb. Første vakt unnagjort, 1 to go. Har kjørt Sjøholt, Vestnes og Elnesvågen idag. Senere skal jeg på kveld/nattevakt. Så skal vel legge meg litt nedpå nå etter hvert så jeg blir opplagt til nattevakt. Men tror Red Bull skal få hjelpe til med energi. Hihi.

Eneste som gjør at det ikke frister å gå å legge seg er dette:


Hvem klarer å sovne når det er så fint vær ute midt på dagen? Er ikke direkte mørkt her inne på hybelen, så blir vanskelig å sovne. Men satser på at jeg klarer det til slutt.

Ellers skjer det ikke så veldig mye. Jeg og Thomas har snart vært sammen i 3 mnd nå. Hurra for oss! :) Jeg håper det blir mange flere mnd framover med oss to :)


Ubeskrivelig glad i deg Thomas!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar