Sider

lørdag 26. februar 2011

Helg

Igår skulle jeg egentlig jobbe fra 09:00-18:00. Men ble noe problemer med en og annen vakt så fikk beskjed i 14:00 tiden om å dra hjem for så å komme tilbake på jobb på kveld/natt å ha nattevakt. Så jeg dro da hjem i ett forsøk på å få litt hvile på øynene, noe som ikke ble helt like vellykket som jeg skulle ønsket. Så jobbet jeg fra 23:00-05:30. Så var det endelig helg. Dro rett bort til Thomas og vi gikk rett til sengs å sovnet ganske fort. Godt å ligge i armkroken til kjæresten sin :)



Da vi stod opp ble det god gammeldags brødskive med banan på. Nam nam! Lenge siden sist jeg spiste brødskive til frokost. Etter det bestemte vi oss for å dra til Averøy for å få fikset bremseklossene mine som jeg trodde måtte skiftes. Så vi kjørte til Bruhagen, nærmere sagt til Kjell Rune hvor han hjalp meg med å få jobben gjort. Men han sa det ikke var nødvendig enda å skifte bremseklosser, for var enda mye igjen av de som står på. Så da ble de ikke skiftet, men det blir vel om ikke mange mnd. Har iallefall nye klossene innkjøpt så jeg slipper å tenke på det. Men fikk skiftet dekk på bilen da. Ble piggdekk på alufelg istedet for piggfrie stålfelg. Så ble seende litt bedre ut.


Vi ble også med Kjell Rune en tur over til Kr.sund hvor han skulle på Biltema å kjøpe diverse saker. Ble litt tulling frem og tilbake. Fikk også kjøpt meg kyllingkebab rull på Gågata Pizzeria. Savner maten de har på utestedene i Kr.sund. Er ikke det samme her i Molde desverre. Men ble glad da til og med Thomas likte kebaben han kjøpte seg. Så dro vi tilbake til Molde igjen.



Helt siden vi kom fra Averøya har vi sittet nede i kjelleren hos han å spilt COD online. Syns det er lit gøy, særlig når man får det til. Hehe.. Men om jeg er flink er en HELT annen sak...




Så da vet dere hva jeg bedriver i helgen. Dere får alle ha ei go helg og kose dere i helga! Snakkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar