Sider

søndag 30. januar 2011

Update

Da har jeg endelig fått fikset bilen. Da jeg kjøpte den visste jeg at en drivaksel mansjett måtte skiftes pga sprekker i den gamle. Men viste seg at den hadde delt seg i to å alt for masse sand og skitt fra veiene hadde kommet inn i endeleddet å ødelagt det. Derfor ble jeg dessverre nødt til å skifte endeledd og mansjett. Dette fikk jeg endelig gjort idag takket være Jan Einar. Takk! :)

Ellers skjer det ikke så veldig mye. Stå opp, jobb, hjem, kjæreste så legge seg. Gleder meg til ferie i april hvis jeg får da jeg ønsker. Da skal jeg slappe av å samle litt energi som jeg dessverre mangler alt for mye av for tiden.


Gleder meg til snøen forsvinner og det blir varmere ute. Da blir jeg forhåpentligvis litt mer glad og i bedre form. Men jeg har det utrolig bra for tiden

- Anna M. Hansen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar