Sider

mandag 10. januar 2011

Spent

Da håper vi det kommer fort i postkassen min. Venter nemlig spent på 2 pakker jeg har bestilt. Den ene er allerede på vei, mens den andre blir ikke sendt enda.

Jeg har kjøpt meg ny cd-spiller siden jeg solgte anlegget jeg hadde med bilen da jeg solgte den. Den nye bilen var det ikke spiller i så derfor bestilte jeg pioneer spiller fra England. Håper bare jeg slipper toll... Kanskje jeg er heldig å får den denne uka :)

Pioneer DEH 5200SD


Det andre jeg driver å venter på er Little Big Planet 2. Den kommer nok ikke enda, for den har utgivelsesdato 21.januar så bli vel sendt til den tiden så gleder meg til da.

Little Big Planet

Så dette skal bli kos :)

Liker dere nettshopping? Hva kjøper dere isåfall på nett?

- Anna M. Hansen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar