Sider

mandag 10. januar 2011

Irritasjon

Det er en ting for tiden jeg er utrolig lei av:

Folk som ikke klarer å si noe fint..
Det jeg mener med dette er for eks. jeg kjøper meg en bil. Jeg er jo drittglad å legger ut bilde av den på Facebook for å vise fram min nye stolthet. Men det er tydeligvis ikke mulig for folk å ikke slenge noe dritt. Alltid noe som er feil eller ikke bra nok. Kan dere ikke si noe positivt i stedet? Hvis dere ikke klarer det, så la vær å si noe da. Dere kan unne andre mennesker den gleden. Trenger ikke ødelegge den. Det er bare utrolig umodent.

Nå er det ikke den bilen jeg snakker spesielt om, men om ALT. Uansett hva det er så er det noe som er bedre, den er ikke bra nok eller det er noe feil. La det være det da, men ikke si det for det. Vær så snill. Vær negativ en annen plass en hos meg, for jeg vil ikke ha det slik.

Man kan tåle det en gang iblant, men når det blir hver eneste gang man prøver å vise glede så gjør folk alt for å knuse det, hjelper det svært lite. Frister ikke å snakke med vedkommende som absolutt må slenge dritt hele tiden. Tenk dere litt om folkens!


- Anna M. Hansen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar