Sider

tirsdag 18. januar 2011

Hva skal man si?

Dagene går. Sakte, men sikkert. Ute er det bare biler og modige sjeler som tappert prøver å komme seg fra A til B på glatte veier og dårlig føre. Ønsker om sommer og varme florerer som en tykk sky over Molde by. Vi er lei nå.


Jeg har det bra, men føler meg litt tom rett og slett. Kroppen er så sliten at jeg går på tomgang. Ikke hjelper det noe heller at min kjære har dratt på befalskole nede i Kristiansand. Jeg savner deg for mye søte


Jeg jobber, spiser, sover. Repeat.. Hver dag. Helgene er det sofasliting som regjerer. Skal slettes ikke klage, er heldig for tiden som har det så bra som jeg har det. Men jeg har bare litt vansker for å se de tingene å sette pris på dem. Desverre.. Men slike stunder må jeg også få ha.


- Anna M. Hansen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar