Sider

søndag 28. august 2011

You know it's you if you think about it


Jeg er glad du er i livet mitt. Du hjelper meg når jeg har det tungt. Støtter meg når jeg faller og hjelper meg å komme oppover igjen. Du gir meg en skulder å gråte på og sier akkurat det jeg vil høre når jeg er nedfor. Du får meg til å smile med tårer i øynene. Du får meg til å glemme alle problemer og bekymringer jeg har. Lyser opp dagene med smil og glede. Du er en inspirasjon og ett forbilde. Flere skulle vært som deg, men samtidig vil jeg bare at du skal være slik. Du er unik, spesiell og noe helt for deg selv. Du er FANTASTISK og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg!

Jeg har hatt vennskap som har kommet og dratt. Gode og dårlige. Glade å triste. Men vennskapet med deg kan ikke sammenlignes med noen av de andre. Du har gjort mer enn du aner for meg. Du har faktisk reddet meg. Jeg er her den dag i dag blant annet takket være deg. Du er en engel sent fra himmelen.

Selv om jeg ofte glemmer å si det til deg så er jeg sinnssykt glad i deg og så hinsidig takknemlig for at du er der for meg og aksepterer meg akkurat som den jeg er.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar