Sider

fredag 12. august 2011

Hulken er rosa

Jeg vet ikke helt hva jeg skal blogge om. Har skjedd en del i livet mitt som har snudd det litt opp ned. Noe positivt, men mest negativt og trist. Hva orker jeg ikke ta opp her på bloggen, for ikke alle som har med den saken å gjøre eller som trenger å bry seg. Men de aller nærmeste vennene mine har fått vite hva og hvorfor. Jeg kan bare si en ting til de:


Jeg setter utrolig stor pris på at dere er her for meg å støtter meg når jeg har det tungt. At dere motiverer meg til å smile og reise meg opp igjen. Jeg er utrolig glad i dere å får aldri sagt nok hvor glad jeg er for at jeg har dere. Tusen takk!


Nå skal jeg slappe av og kanskje se en film for å få tankene over på noe annet. Vi snakkes heller her igjen når jeg har kommet i bedre humør..




2 kommentarer: